نمایندگی فروش محصولات بوتان|گروه خدمات و فروش بوتانو| پکیج بوتان

 شرکت صنعتی بوتان سهامی تولید کننده لوازم خانگی گاز سوز شامل ( آبگرمکن دیواری بوتان و پکیج شوفاژ دیواری بوتان و رادیاتور های پره ای بوتان آلومینیومی )


محمود خلیلی (1353-1284) یکی از پیشروان صنعت درایران است . چنانچه نمی توان به توسعه صنعت برق بهره مندی کشور از آب و ایجاد شرایط لازم برای استفاده از گاز اشاره کرد و از او نامی به میان نیاورد .

وی نخستین کسی است که در صنعت گاز با همت و کوشش بسیار از هدر رفتن این سرمایه ارزشمند در ایران جلوگیری کرد و با تلاش او مصارف صنعتی و خانگی گاز مایع امکان پذیر شد .
شرکت صنعتی بوتان در راستای اهداف دولت در خصوص طرح انتقال کارخانجات از مراکز شهر های بزرگ به شهر های صنعتی علیرغم تمام مصائب و مشکلات واحد های تولیدی خود را در تابستان 1381 از تپه سفید به شهرک صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه انتقال داد . یکی از همکاران که هنگام نقل و انتقال در کارخانه حضور داشت در حالی که از شدت هیجان صدایش می لرزید گفت خبر خوشی دارم امروز پرس بزرگ آقا جان در کارخانه ساوه نصب شد...

و پس از شرکت بوتان برخی لوازم خانگی غیر گاز سوز را به بازار عرضه کرد شامل: جارو برقی وماکروویو و کولر های گازی و پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور های پره ای بوتان در اختیار مردم عزیز ایران قرار گرفت.

Comments

Popular posts from this blog

The Story of the Humble Knife

Edelmetalle & Diamanten & Gold & Goldmünzen kaufen Kassel. Tafelgeschäft Kassel

CNBC Investing - News on Business